GKS Bełchatów SSA jest coraz bliżej wprowadzenia na rynek swojego napoju izotonicznego.
Właśnie rozstrzygnięto konkurs na jego nazwę, kolejnym etapem będzie opracowanie znaku graficznego i wreszcie przygotowanie akcji promocyjnej sprzedaży. Bełchatowski klub jako pierwszy zdecydował się na wprowadzenie izotonika, a nie napoju energetycznego, ze względu na większe możliwości sprzedaży.
– Napój izotoniczny jest produktem, który mogą spożywać osoby bez względu na wiek. W przypadku „energetyków”, ze względu na ich skład, należy zachować ostrożność, szczególnie u dzieci – wyjaśnia Michał Antczak, rzecznik klubu. – Nasz produkt będzie niegazowany o dwóch smakach: owoców tropikalnych i cytrynowym, zawierać będzie m.in. potas, magnez i sód.
W bieżącym tygodniu rozstrzygnięto konkurs na nazwę napoju. – W ogłoszonym w październiku konkursie wzięło udział 53 uczestników, którzy przedstawili w sumie aż 102 propozycje. Wiele z nich odnosiło się jednak bardziej do nazwy napoju energetycznego, którego produkcji w przyszłości oczywiście nie wykluczamy a część to wykorzystywana już przez jeden z klubów nazwa „Green Power”, więc pole manewru uległo sporemu zawężeniu – opowiada Antczak.
Wreszcie, po konsultacjach, m. in. z producentem, zdecydowano wybrać nazwę, która znajdzie się na półlitrowych butelkach. Na etykiecie, nad projektem której prowadzone są już prace, pojawią się dwie charakterystyczne siódemki, tworzące w całości nazwę „GKS 77”.
– Mamy nadzieję, że nasze szczęśliwe siódemki, odnoszące się naturalnie do daty powstania klubu, przyniosą pomyślność zarówno kibicom, jak i zawodnikom wszystkich grup piłkarskich i zapaśniczych. Nasze miasto i region mocno stawiają na sport, więc liczymy na duże zainteresowanie mieszkańców tym produktem – kończy Michał Antczak.
Dwaj kibice, dzięki którym GKS Bełchatów ma nazwę swego napoju, zostaną nagrodzeni koszulkami meczowymi z autografami zawodników oraz sporym zapasem konkursowego produktu. Koszulki zostaną wręczone w przerwie meczu z Legią Warszawa.
„GKS 77” – napój izotoniczny przeznaczony będzie dla osób prowadzących aktywny tryb życia, obciążonych dużym wysiłkiem fizycznym i umysłowym. Napój gasi pragnienie, odnawia płyny ustrojowe oraz uzupełnia zasoby energetyczne. Zawarte w napoju składniki mineralne umożliwiają utrzymanie równowagi elektrolitycznej organizmu oraz właściwą czynność mięśni i mózgu.
Produkt trafi do sklepów przed rozpoczęciem rundy wiosennej bieżącego sezonu. Producentem napoju jest OLIMP Laboratories Sp. z o.o. z Nagawczyna k. Dębicy.