Dni Marketingu Sportowego: znamy termin i tematykę


17 marca 2008 Dni Marketingu Sportowego: znamy termin i tematykę

W dniach 6-7 listopada 2008 roku w Warszawie odbędą się VII Dni Marketingu Sportowego, które trzeci rok z rzędu staną się najważniejszym punktem na mapie marketingu sportowego w Polsce.


Udostępnij na Udostępnij na

Dni Marketingu Sportowego - Warszawa 2008
Dni Marketingu Sportowego – Warszawa 2008 (fot. DMS)

Celem odbywającej się już od 7 lat Konferencji jest stworzenie forum dyskusji o marketingowym zarządzaniu sportem. Organizatorzy chcą przyczynić się do budowania nowego wizerunku polskiego sportu, w oparciu o jasne reguły odpowiedzialności, nowoczesne metody zarządzania, oraz efektywne sposoby finansowania. Ponad to udział przedstawicieli świata sportu, biznesu, nauki i mediów sprawia, że Konferencja jest zarazem naturalnym miejscem wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów zawodowych.

W tym roku Konferencja skupi się na zagadnieniach związanych z kreowaniem marki, sponsoringiem sportowym oraz możliwościami reklamowymi w sporcie. Nie zabraknie także rozmów w kontekście Euro2012. Tej niezwykle ważnej dla Polski imprezie zostanie poświęcony jeden z oddzielnych wykładów. Organizatorem Konferencji jest SPORT & BUSINESS FOUNDATION, a sponsorem generalnym Marka Tyskie.

Dodaj komentarz

Zapraszamy do kulturalnej dyskusji.

Najnowsze