W dniach 6-7 listopada 2008 roku w Warszawie odbędą się VII Dni Marketingu Sportowego, które trzeci rok z rzędu staną się najważniejszym punktem na mapie marketingu sportowego w Polsce.
Celem odbywającej się już od 7 lat Konferencji jest stworzenie forum dyskusji o marketingowym zarządzaniu sportem. Organizatorzy chcą przyczynić się do budowania nowego wizerunku polskiego sportu, w oparciu o jasne reguły odpowiedzialności, nowoczesne metody zarządzania, oraz efektywne sposoby finansowania. Ponad to udział przedstawicieli świata sportu, biznesu, nauki i mediów sprawia, że Konferencja jest zarazem naturalnym miejscem wymiany doświadczeń i nawiązywania kontaktów zawodowych.
W tym roku Konferencja skupi się na zagadnieniach związanych z kreowaniem marki, sponsoringiem sportowym oraz możliwościami reklamowymi w sporcie. Nie zabraknie także rozmów w kontekście Euro2012. Tej niezwykle ważnej dla Polski imprezie zostanie poświęcony jeden z oddzielnych wykładów. Organizatorem Konferencji jest SPORT & BUSINESS FOUNDATION, a sponsorem generalnym Marka Tyskie.