PIŁKOBRANIE – nowa kampania Marleya


Firma Marley rozpoczęła kampanię opartą na konkursie o nazwie „Piłkobranie”. W ten sposób podkreśla, iż wśród swoich klientów docenia tych, którzy interesują się piłką nożną. Z różnego rodzaju badań wynika, że nabywcy produktów firmy Marley w większym lub mniejszym stopniu interesują m.in. ww. dyscypliną.


Udostępnij na Udostępnij na

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Konkurs jest nagłośniony medialnie na portalach związanych z tematyką piłki nożnej. Z zasadami akcji można zapoznać się również na stronie internetowej poświęconej wyłącznie temu wydarzeniu: www.Pilkobranie.MarleyPolska.pl

Informacje o konkursie można znaleźć na stronach www.Marley.com.pl, www.RynnyRoku.pl, www.MarleyAlutec.pl, na blogu Marleya www.MarleyPolska.pl i Facebooku, na którym konkurs jest relacjonowany na żywo http://www.facebook.com/MarleyPoland.

Proste zasady konkursu, atrakcyjne nagrody, jakimi są markowe piłki, jak i dosyć krótki termin realizacji konkursu (trwa do 30.05.2011 r.), wpływają na duże zainteresowanie.

Najważniejsze zasady konkursu prezentujemy poniżej:

– wymyśl hasło reklamowe łączące tematyką produkty Marley z piłką nożną;
– zapisz się do newslettera (tutaj zapiszesz się do newslettera);
– zapoznaj się z regulaminem konkursu;
– wyślij swoje hasło na adres [email protected] wraz z imieniem i nazwiskiem, numerem telefonu oraz adresem, na który mamy wysłać Ci ewentualną nagrodę;
– wygraj jedną z 20 piłek nożnych firmy Adidas.

Relacja konkursu na żywo na www.facebook.com/marleypoland

//<![CDATA[ //]]>

Dodaj komentarz

Zapraszamy do kulturalnej dyskusji.

Najnowsze