Jak sponsor I Ligi spełnia marzenia?


Kibice wypełnią trybuny, a FORTUNA zapłaci za frekwencję.

20 października 2018 Jak sponsor I Ligi spełnia marzenia?

Zakłady bukmacherskie Fortuna-Legalny Bukmacher ruszą na stadiony 1 Ligi z akcją charytatywną. Za każdego kibica, który przyjdzie na mecz, firma Fortuna przekaże złotówkę na Fundację Dziecięca Fantazja. Cel szczytny, a to i nie pierwsza taka akcja ze strony tej firmy bukmacherskiej.


Udostępnij na Udostępnij na

Cel akcji

Akcja w założeniu jest bardzo prosta. Celem głównym jest spełnienie dziecięcych marzeń, a przy okazji próba wypełnienia trybun pierwszoligowych stadionów. Pieniądze zostaną przekazane Fundacji Dziecięca Fantazja, która stara się realizować marzenia dzieci, które z różnych względów nie mogą ich realizować. Nie są to marzenia wygórowane – często przyziemne, prozaiczne.

Fundacja Dziecięca Fantazja dociera do tych dzieci, którym nie jest dane dożyć dorosłości i stara się spełnić życzenia i fantazje każdego nieuleczalnie chorego dziecka w wieku od 3 do 18 lat, odpowiadając na zgłoszenia nadsyłane bezpośrednio przez same dzieci, przekazane przez ich najbliższych lub opiekunów medycznych.

Wydaje się, że nie potrzeba wiele zachodu, aby namówić kibiców na tłumne odwiedziny na stadionach. Zakup biletu, obejrzenie meczu, schodzi tu na drugi plan. Samą obecnością na trybunach można sprawić wiele radości potrzebującym najmłodszym.

Kontynuacja sprzed roku

Tegoroczna akcja jest z pewnością zainspirowana zeszłorocznym sukcesem. Firma bukmacherska zachęciła wtedy zawodników do strzelania bramek hasłem „Fortuna za gole”. Każdy gol był wyceniony na 2 tys. złotych. Skuteczność piłkarzy zatrzymała się na liczbie 19. Kwotę zaokrąglono do 50 tys. złotych i przekazano Stowarzyszeniu Wiosna.

Inicjatywom takim można tylko przyklasnąć i czekać na inne ze strony podobnych firm czy nawet samych klubów. Zagadnięty przeze mnie Aleksander Bernard, specjalista od Serie A, odpowiedział natychmiast :

– Uważam, że to świetna akcja. Mam nadzieję, że nie skończy się ona na 1.Lidze, a zostanie rozszerzona o LOTTO Ekstraklasę i choćby mecze reprezentacji.

Jak widać, w środowisku polskiej piłki nożnej brak akcji tego rodzaju. Z pewnością wpłynęłyby one na popularyzację naszej „kopanej”, szczególnie w mniejszych ośrodkach.

Skontaktowaliśmy się z Igorem Koślińskim, specjalistą ds. marketingu w firmie bukmacherskiej Fortuna, który z chęcią odpowiedział na kilka pytań.

Czy spodziewacie się dużego odzewu ze strony kibiców klubów pierwszoligowych?

Wiemy, że kibice lubią działać w szczytnych celach, dlatego liczymy, że taka akcja może zmobilizować tych, którzy wciąż się wahają w temacie ewentualnego przyjścia na najbliższe mecze Fortuna 1 Ligi. Wspólnie możemy zrobić wiele dobrego.

Akcja może poprawić frekwencję na meczach 1 Ligi czy jednak nawet szczytny cel nie przyciągnie kibiców?

Opierając akcję na frekwencji, liczyliśmy, że stadiony pierwszoligowe mogą być bardziej zapełnione, niż w poprzednich kolejkach. Być może będzie to dla kogoś okazja, by pierwszy raz iść na mecz swojego lokalnego klubu, występującego w Fortuna 1 Lidze. Jest to szansa zarówno na dołożenie swojej cegiełki do całej akcji jak i na połknięcie pierwszoligowego bakcyla.

Czy w przypadku sukcesu planujecie kolejne podobne działania?

#FortunaGdyPełnaTrybuna to nie pierwsza taka akcja. Również nie jest to jedyne przedsięwzięcie przewidziane na nadchodzące tygodnie. Fortuna będzie obecna również w najbliższym czasie z „miasteczkami kibica” na stadionach w Mielcu, Tychach i Częstochowie. Wkrótce ujawnimy też kolejne aktywności związane ze współpracą z klubami 1 Ligi.

Pozostaje wierzyć, że Fortuna swoimi przedsięwzięciami pozytywnie „zarazi” środowisko związane z piłką nożną. Popularyzacji sportu nigdy za wiele, a gdy przy okazji można jeszcze wspomóc najbardziej potrzebujących, pozostaje tylko brać przykład z inicjatywy FortunaGdyPełnaTrybuna.

Dodaj komentarz

Zapraszamy do kulturalnej dyskusji.

Najnowsze