Już 7 czerwca pierwszy gwizdek w meczu Szwajcarii z Czechami rozpocznie największe piłkarskie święto w Europie – po raz pierwszy z udziałem Polaków. W ciągu miesiąca, 16 drużyn rozegra na 8 stadionach 31 spotkań, które przed telewizorami obejrzą setki milionów ludzi. Wszystkim tym, którzy te niezwykłe sportowe emocje chcieliby przeżyć na żywo, Coca-Cola w ramach kampanii „Piłka po radosnej stronie życia” daje szansę na wygranie biletu na Mistrzostwa Europy. Uczestnicząc w konkursach, prowadzonych między innymi na portalu Coke.pl, zdobyć można prawie 150 biletów.
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu każdego kibica tego sportu, zaś dla Polaków tegoroczne Mistrzostwa to wydarzenie najważniejesze w historii naszego futbolu. Niezależnie od typowań bukmacherów, wyników meczów towarzyskich i zdrowego rozsądku przez 23 dni Mistrzostw wszyscy Polacy będą wierzyć, że uda nam się zagrać w finale. „Choć jesteśmy realistami, serce nie pozwala nie wierzyć w naszą wygraną. Jedno jest pewne – tegoroczne Mistrzostwa w Piłce Nożnej dostarczą fanom futbolu, a szczególnie polskim kibicom, niesamowitą moc piłkarskich emocji. Mamy nadzieję, że dzięki kampanii Coca-Coli ‘Piłka po radosnej stronie życia’ wielu z nich przeżyje swoje najpiękniejsze chwile” – mówi Mikołaj Ciaś, kierownik grupy marek Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Uruchamiając kampanię „Piłka po radosnej stronie życia” Coca-Cola umożliwi obejrzenie meczu na żywo prawie 150 kibicom. Kluczowy dla nowej kampanii jest portal Coke.pl, gdzie po wpisaniu kodu z promocyjnej butelki Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Fanta i Sprite wygrać można 64 dwuosobowe pakiety wyjazdowe na mecze EURO oraz markowe piłki. Na stronie Udasie.pl pod hasłem „Polska jedenastka na EURO 2008” przeprowadzony zostanie konkurs fotograficzny. Zadaniem uczestników będzie pokazanie na zdjęciach emocji towarzyszących kibicowaniu polskiej reprezentacji – użytkownicy portalu wybiorą w głosowaniu pięć najlepszych prac. Ich autorzy, wraz z wybranymi przez siebie osobami towarzyszącymi, pojadą z Coca-Colą na finały EURO 2008. Dodatkowo, najlepsze zdjęcia zostaną opublikowane na specjalnej rozkładówce w Przeglądzie Sportowym. Szansę wyjazdu na EURO 2008 otrzymają również głosujący, wśród których rozlosowany zostanie jeden podwójny pakiet biletów.
W związku z wprowadzeniem na rynek nowego napoju dla mężczyzn, Coca-Cola Zero, konsumenci mogą też wziąć udział w programie Ultimate Access. Twórcy najlepszej pracy fotograficznej lub filmowej, która odda hasło „Męski Manifest” mogą wygrać 3 podwójne, ekskluzywne pakiety wyjazdowe i zobaczyć miejsca zwykle niedostępne dla kibica. Będą mogli między innymi obejrzeć z bliska rozgrzewkę polskiej reprezentacji, zajrzeć do studia transmisyjnego, odwiedzić centrum UEFA, a także wziąć udział w pomeczowym „VIP after party”. Dodatkową szansą wyjazdu na mecz będą też konkursy smsowe organizowane przez firmę Coca-Cola wspólnie z Przeglądem Sportowym oraz Dziennikiem. Szczegółowe informacje na temat programu Ultimate Access można znaleźć na stronie www.cokezero.pl.
Pewnych wyjazdu na Mistrzostwa Europy jest już 8 zwycięzców konkursu fotograficznego, organizowanego wspólnie z Bravo Sport i krakowską Gazetą Wyborczą w ramach unikalnego, globalnego programu Coca-Cola Flag Bearers. Laureaci konkursu wyjadą na mecz Polska-Niemcy, który odbędzie się 8 czerwca w Klagenfurcie w Austrii. Wspólnie z piłkarzami wyjdą na murawę boiska, aby zaprezentować polską flagę narodową podczas odgrywania hymnu. Poza samymi biletami Coca-Cola przygotowała też dla kibiców wiele innych atrakcji. Na stronie Coke.pl pojawiła się aplikacja Podaj dalej – mechanizm wirusowy polegający na przekazywaniu mailem wirtualnej piłki do jak największej liczby graczy. Użytkownicy strony będą mieć również do dyspozycji gry tematyczne oraz związane z futbolem gadżety – w tym tapety z polską flagą i wygaszacze ekranu.