Nowy dyrektor marketingu w Piast Gliwice SA


Z dniem 31 marca funkcję dyrektora ds. marketingu i komunikacji w Piast Gliwice SA przestał pełnić Piotr Należyty. Nowym dyrektorem została Danuta Drabik-Martowicz.


Udostępnij na Udostępnij na

Umowa wygasła z ostatnim dniem marca i zarząd spółki postanowił jej nie przedłużać – informuje prezes Piasta, Józef Drabicki.

Od 1 kwietnia jego obowiązki przejmie doskonale znana w śląskim środowisku sportowym pani Danuta Drabik-Martowicz.

Danuta Drabik w latach 1997-2007 pracowała w TVP SA, Katowice, gdzie zajmowała się dziennikarstwem sportowym, była też wydawcą, prezenterką, producentką programów TV.

Potem przez rok już w Ruchu Chorzów łączyła funkcje: dyrektora handlowo-marketingowego, dyrektora ds. PR i rzecznika prasowego. Ostatnie jej miejsce pracy to Klub Sportowy JANGO KATOWICE/ FC NOVA KATOWICE jako dyrektor ds. marketingu i PR. Jest współzałożycielką i trenerką 9 GOLDEN GROUP.

Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Obecnie uzupełnia edukację na studiach doktoranckich na UŚ na Wydziale Socjologii. 

Władze klubu liczą, że jej doskonała znajomość środowiska sportowego w  połączeniu z nabytą wiedzą i doświadczeniem, pozwolą na dalszy rozwój marketingu w Piast Gliwice SA, czego konsekwencją będzie pozyskanie nowych sponsorów.

Najnowsze