Startuje KIA Euro 2012 Roadshow – do wygrania bilety na UEFA Euro 2012™!
Jako oficjalny sponsor rozgrywek piłkarskich UEFA Euro 2012™ Kia otrzymała prawa do organizowania promocji z biletami na mecze oraz do tworzenia produktów z wykorzystaniem łączonego logo Kia i UEFA.

Kilka miesięcy temu na Facebooku i stworzonym specjalnie przez Kia Motors Polska fanpage’u Kocham Football można było obstawiać wyniki meczów eliminacyjnych do mistrzostw Europy Polska i Ukraina 2012 i wygrywać bilety na Euro 2012™.
W sierpniu Kia Motors Polska rozpoczęła kolejną akcję promocyjną związaną z Euro 2012™. W trakcie KIA Euro 2012 Roadshow specjalnie oznakowane samochody KIA Picanto, Soul, cee’d, Sportage i Sorento przemieszczać się będą po całej Polsce, odwiedzając m.in. miasta, w których rozgrywane będą mistrzostwa Europy w piłce nożnej. Dodatkową atrakcją będzie możliwość wygrania biletów na mecze mistrzostw Europy 2012.
W trakcie trwającego do 25 września Roadshow KIA Motors Polska zorganizuje w sześciu miastach sześć dwudniowych imprez, podczas których w specjalnie zbudowanych miasteczkach KIA Euro 2012™ rozgrywane będą rozmaite konkursy i piłkarskie konkurencje. Całe rodziny będą mogły pokonać piłkarski tor przeszkód, strzelić w okienko, popisać się umiejętnością żonglerki, sprawdzić swoją wiedzę na temat mistrzostw Europy, polskiej reprezentacji, miast będących organizatorami Euro 2012 czy motoryzacji i samochodów KIA. Specjalne kolorowanki z samochodami KIA i malowanie buziek zostaną przygotowane dla najmłodszych. Na każdej imprezie obecne będą także oficjalne maskotki Euro 2012™ Slavek i Slavko. Dodatkową motywacją do zabawy będzie możliwość zdobycia cennych dla każdego kibica nagród w postaci biletów na mecze mistrzostw Europy 2012!.

Każdy z eventów promować będzie dziesięć oklejonych samochodów KIA. Aby wygrać bilety na UEFA Euro 2012™, wystarczy odszukać jeżdżące codziennie po Polsce, obrandowane auta, zrobić im zdjęcie lub nagrać film, który w kreatywny sposób obrazować będzie miłość do futbolu i wypełnić specjalnie przygotowaną na Facebooku aplikację. Prace należy umieścić na fanpage’u Kocham Football w zakładce KIA Roadshow.
Co tydzień spośród zgłoszonych prac komisja konkursowa wyłoni czterech zwycięzców, którzy otrzymają bilety na UEFA Euro 2012™ oraz 20 osób, które otrzymają koszulki. Konkurs zostanie zakończony 29 września.
Harmonogram KIA Euro 2012 Roadshow
13-14 sierpnia (Gdańsk, Targ Rybny)
20-21 sierpnia (Wrocław, Rynek Starego Miasta lub plac Solny)
27-28 sierpnia (Poznań, Rynek Starego Miasta)
3-4 września (Sopot, stary plac przed molo)
10-11 września (Zakopane, plac Niepodległości)
24-25 września (Warszawa, plac przed kościołem św. Anny)