Jerzy Dudek w nowej kampanii Castrol EDGE


20 lutego 2012 Jerzy Dudek w nowej kampanii Castrol EDGE

Już od 20 lutego będzie można oglądać Jerzego Dudka w nowych spotach sponsorskich promujących olej Castrol EDGE. To kolejny element współpracy polskiego bramkarza z marką Castrol, oficjalnym sponsorem UEFA Euro 2012™.


Udostępnij na Udostępnij na

Ośmiosekundowe billboardy pojawią się na antenie Telewizji Polskiej przy cyklu programów „Droga do Euro”, którego Castrol jest sponsorem. Pierwsze emisje związane są ze zbliżającym się meczem Polska – Portugalia 29 lutego.

Castrol
Castrol (fot. castrol.com)

Na całość kampanii składają się cztery osobne spoty. W każdym z nich można zobaczyć, jak zawodnik radzi sobie w sytuacji meczowej podczas obrony i konfrontacji, wykorzystując ciało i zmysły.

Z łatwością wczułem się w swoją rolę  – mówi Jerzy Dudek. – Spot pokazuje emocje, które towarzyszyły mi wiele razy w ekstremalnych sytuacjach na boisku, na przykład podczas finału Ligi Mistrzów w 2005 roku, kiedy musiałem dać z siebie nadzwyczaj dużo – wspomina zdobywca Pucharu Europy z FC Liverpool, 59-krotny reprezentant Polski, Jerzy Dudek.

Udział jednego z najpopularniejszych polskich sportowców w kampanii Castrol nie jest przypadkowy. – Jerzy Dudek, jako ekspert, już od ponad roku jest twarzą naszego programu sponsorskiego i promuje narzędzia do analizy gry piłkarzy, które dostarczamy – komentuje Sławek Radoń, dyrektor marketingu Castrol na Europę Środkową. – Jesteśmy pod wrażeniem jego mocnej osobowości i siły charakteru. W nowej reklamie postanowiliśmy pokazać, jak skutecznie działa dzięki swojej wytrzymałości psychicznej. Połączyliśmy to z przesłaniem Castrol EDGE: 40 procent bardziej wytrzymały niż wiodące oleje konkurencji – dodaje.

W realizację spotu było zaangażowanych ponad 50 osób, wykorzystano kilka ton sprzętu. Do produkcji zdjęć użyto nowoczesnej kamery Phantom Gold, dzięki której można było nakręcić bliskie ujęcia i zaprezentować studium postaci. Co ciekawe, w celu uzyskania doskonałego efektu oświetlenia na planie zdjęciowym skorzystano z największych dostępnych w Europie Środkowej lamp Soft Sun o mocy 100 KW każda. Łącznie nakręcono 12 godzin materiału. Za kreację i produkcję reklamy była odpowiedzialna Gruppa 66 Ogilvy. Za planowanie i zakup mediów odpowiadały agencja Havas Sports & Entertainment oraz dom mediowy Mindshare.

Kampania będzie wspierana od marca przez reklamę prasową, a od czerwca także przez akcję outdoorową. Równolegle będzie trwać promocja konsumencka, w której do wygrania będą bilety na mecze UEFA Euro 2012.

Castrol EDGE z Fluid Strength Technology™ to przełom w branży olejowej. Niezależne testy wykazały, że dzięki technologii FST™  Castrol EDGE jest o 40 procent bardziej wytrzymały i skutecznie redukuje kontakt metal – metal, co oznacza mniejsze zużycie silnika.

Więcej o programie Castrol można przeczytać w Strefie Kibica UEFA Euro 2012™na stronie www.castrolfan.pl.

Najnowsze