Ukrsocbank sponsorem narodowym na Ukrainie


Czołowy bank inwestycyjny i sprzedaży detalicznej Ukrsocbank należący do Grupy UniCredit został trzecim sponsorem narodowym UEFA Euro 2012 na Ukrainie.


Udostępnij na Udostępnij na

Podczas dzisiejszej specjalnej ceremonii w Kijowie UEFA poinformowała, że Ukrscobank, który należy do Grupy UniCredit, został trzecim sponsorem narodowym UEFA Euro 2012 na Ukrainie.

Ukrscobank to czołowy bank inwestycyjny na Ukrainie. Będzie on odpowiedzialny za wszelkie transakcje finansowe i obsługę rachunków związanych z Euro w tym kraju. Jako oficjalny sponsor bank zyskał wiele innych praw, między innymi będzie mógł wykorzystywać bilety w działaniach promocyjnych skierowanych do klientów. Marka banku będzie również prezentowana w oficjalnych miejscach podczas turnieju finałowego.

– Cieszymy się, że możemy powitać Ukrsocbank w rodzinie sponsorów UEFA Euro 2012 i czekamy już na współpracę na turnieju finałowym. Podczas UEFA Euro 2012 zawiera się wiele transakcji finansowych. Są to między innymi płatności za bilety czy też za pakiety korporacyjne hospitality. Dlatego tak ważne jest, że możemy liczyć na doświadczenie Ukrsocbank w tym zakresie – powiedział David Taylor, dyrektor wykonawczy UEFA Events SA.

–  Sponsoring podczas UEFA Euro 2012 oznacza kolejny krok milowy w zaangażowaniu UniCredit w sport. UEFA Euro 2012 to najwspanialsze wydarzenie piłkarskie, wywołujące wielkie emocje w krajach, gdzie obecna jest nasza grupa bankowa. To działanie sponsoringowe zwiększy świadomość naszej marki w Środkowej i Wschodniej Europie, kluczowym regionie dla UniCredit. Zademonstruje również silne i dynamiczne przywiązanie grupy do Ukrainy – dodał Gianni Franco Papa, dyrektor CEE w UniCredit.

 – UniCredit jest silnym członkiem europejskiego rynku, gdzie większość ludzi jest kibicami piłki nożnej. Podzielamy te same wartości co UEFA. Dlatego też zdecydowaliśmy się zaangażować w piłkę nożną – powiedział Borys Tymonkin, dyrektor wykonawczy Ukrsocbanku.

W skład programu komercyjnego UEFA Euro 2012 wchodzi dziesięć sponsorów z prawami globalnymi oraz po czterech partnerów w dwóch państwach-gospodarzach. Partner narodowy może reklamować się tylko na terytorium danego państwa.

Najnowsze