Tottenham Hotspur został oficjalnym partnerem akcji „Get to know cancer” mającej na celu promocję profilaktyki nowotworowej. Piłkarze będą nosić koszulki z logo akcji podczas rozgrzewek przed meczami Premier League.
T-shirty zadebiutowały przed spotkaniem ze Swansea, wygranym przez „Spurs” 1:0. Na koszulkach znajduje się napis „Get to know cancer – it’s treatable, even beatable” („Zapoznaj się z rakiem – jest do wyleczenia, a nawet do pokonania”). Głównym celem akcji jest promocja wczesnej profilaktyki nowotworów wśród Brytyjczyków. Z powodu zbyt późnego rozpoznawania choroby rak od lat 90. jest głównym problemem medycznym w Wielkiej Brytanii. Kapitan Tottenhamu, Michael Dawson, przyznał, że akcja ma dla niego szczególny charakter – Jako rozpoznawalny na całym świecie klub mamy możliwość zwiększania świadomości w tak istotnych sprawach jak ta. Wiemy, że możemy dotrzeć z tym pozytywnym przesłaniem, które niesie ze sobą akcja, nie tylko do swoich fanów, ale także do wielu innych ludzi. Dlatego w imieniu całego zespołu wyrażam nasze najszczersze zadowolenie z faktu, że możemy być ambasadorami tak szlachetnej akcji.
Udział Tottenhamu w akcji nie skończy się na koszulkach. W czasie spotkań na White Hart Lane na placu przed stadionem rozkładane będzie stoisko, na którym wyszkoleni wolontariusze będą rozmawiać z kibicami na temat profilaktyki raka. Dodatkowo na stadionie pojawią się reklamy z logo akcji. Swoje zadowolenie z działań „Spurs” wyraził między innymi Boris Johnson, burmistrz Londynu.