Lech Poznań rozszerza swoją ofertę dla wszystkich firm zainteresowanych reklamą poprzez sport. Na stadionie przy ulicy Bułgarskiej zamontowane zostały dodatkowe bandy reklamowe.

Lech Poznań jako pierwszy klub w Polsce uruchomił drugi rząd reklam LED-owych. Nowy nośnik reklamowy po raz pierwszy wykorzystany został podczas spotkania Lech Poznań – Śląsk Wrocław. Zamontowane na trybunach dodatkowe bandy reklamowe o długości 120 metrów (podzielone na osiem sekcji) pozwalają wyświetlać reklamy najwyższej jakości. Obecnie reklamują się na nich przede wszystkim firmy należące do Lech Poznań Business Club.
– Reklama na ekranach LED-owych do tej pory była dostępna wyłącznie dla największych sponsorów klubu. Drugi rząd reklam pozwolił nam na stworzenie przystępnej oferty dla firm, które posiadają mniejsze budżety reklamowe. Emisja 4,5-minutowej reklamy na tym nośniku podczas meczu to koszt 750 złotych netto – mówi Krzysztof Garsztka, kierownik ds. marketingu Lecha Poznań.