Firma bukmacherska BetClic podpisała umowę z Juventusem Turyn, na mocy której stanie się ona oficjalnym sponsorem włoskiej drużyny.
Współpraca BetClic z Juventusem trwa już kilka lat, lecz do tej pory firma była tylko sponsorem wspierającym. Od sezonu 2010/2011 logo firmy BetClic będzie pojawiało się na trykotach „Starej Damy”. Umowa została podpisana do czerwca 2012 roku. W klauzuli jest zawarta możliwość jej przedłużenia. Warunkiem są wyniki sportowe osiągane przez Juventus na boiskach w kraju lub za granicą.
– Jesteśmy bardzo szczęśliwi z faktu pozytywnego zakończenia negocjacji z Juventusem. To dla nas bardzo ważna umowa, która wpisuje się w strategię marketingową naszej firmy, polegającą na promowaniu marki BetClic poprzez utożsamianie się z najlepszymi drużynami na świecie – powiedział szef biura marketingu, Marc Guigo.
BetClic współpracuje z wieloma zespołami. Wymienić tutaj należy Olympique Lyon, Olympique Marsylia, siatkarski zespół BetClic Trentino, a także Lech Poznań. Aktualnie umowa z poznaniakami jest zawieszona. Menadżerowie firmy mają nadzieję, że już wkrótce znów będą mogli sponsorować kluby z Polski.