Niedzielan najbardziej medialnym zawodnikiem


25 października 2010 Niedzielan najbardziej medialnym zawodnikiem

Najlepszy strzelec polskiej ligi – Andrzej Niedzielan – okazał się też najbardziej medialnym zawodnikiem. Według PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, który wydał kolejny raport z badania POLSKA PIŁKA, we wrześniu ukazało się na temat napastnika Korony Kielce 757 publikacji w prasie i Internecie.


Udostępnij na Udostępnij na

27.08.10 Korona Kielce - Cracovia Kraków 1:0 Andrzej Niedzielan
27.08.10 Korona Kielce – Cracovia Kraków 1:0 Andrzej Niedzielan (fot. Tomasz Kubicki / korona-kielce.pl)

Tuż za nim uplasował się lider rankingu sprzed miesiąca – Marcin Żewłakow z PGE GKS-u Bełchatów. O nim dziennikarze napisali zaledwie o 18 tekstów mniej. Co ciekawe, Niedzielan zdecydowanie prowadzi, jeśli chodzi o same publikacje prasowe, jednak wartość tych artykułów jest mniejsza niż w przypadku Żewłakowa. Również Żewłakow prowadzi w statystyce dotyczącej liczby publikacji w Internecie.

Dwa razy mniej artykułów ukazało się na temat Tomasza Frankowskiego (374). Na dalszych miejscach uplasowali się Euzebiusz Smolarek (Polonia Warszawa), Maciej Sadlok
(Ruch Chorzów) i Ivica Vrdoljak (Legia Warszawa).

Najwyższy ekwiwalent reklamowy osiągnęli Marcin Żewłakow (prawie 7 mln zł) i Andrzej Niedzielan (6,1). Wartość publikacji o Euzebiuszu Smolarku oszacowano na 4,8 mln zł, natomiast dotyczących Macieja Sadloka 4,2 mln zł.

Analitycy PRESS-SERVICE Monitoring Mediów w badaniu POLSKA PIŁKA biorą pod uwagę 1000 tytułów prasy  ogólnopolskiej i regionalnej oraz 20 największych portali internetowych.

W klasyfikacji gwiazd Ekstraklasy, która obejmuje jednego przedstawiciela z każdej drużyny, monitorowani piłkarze wskazani zostali przez rzeczników prasowych klubów. Raport wydawany jest co miesiąc od marca 2010 roku. W tym czasie analizie poddano ponad 79 tysięcy materiałów.

Dodaj komentarz

Zapraszamy do kulturalnej dyskusji.

Najnowsze