W wyniku procesu negocjacji prowadzonego z właścicielem praw reklamowych i sponsorskich reprezentacji Polski w piłce nożnej, Tyskie nie będzie oficjalnym sponsorem reprezentacji.

Pomimo braku umowy sponsoringowej, największa polska marka piwa nie zerwie jednak kontaktów z licznym gronem polskich kibiców.
Decyzja PZPN nie oznacza, że Tyskie wycofa się ze wspierania polskich fanów piłki nożnej. Tyskie skorzysta z wieloletniego doświadczenia, sięgającego początków lat 90., jakie kompania piwowarska posiada w sponsoringu sportowym i działaniach skierowanych do kibiców. Polscy fani piłki nożnej wciąż będą mogli spodziewać się emocjonujących, ogólnopolskich działań, których celem będzie kibicowanie zwycięstwom Polaków.
Przez cztery ostatnie lata Tyskie wspierało polskich piłkarzy, ich trenera Leo Beenhakkera (pokrywając znaczącą część jego wynagrodzenia), ale przede wszystkim kibiców, prowadząc dwie spektakularne akcje skierowane do miłośników futbolu: „Wywieśmy flagi, pomóżmy Naszym” (2005 r.) oraz „Wywieś flagę, wspieraj Naszych” (2008 r.)
Jednocześnie Tyskie chce podziękować całemu zespołowi reprezentacji Polski w piłce nożnej za kilka niezwykle udanych lat wzajemnej, owocnej współpracy. Tyskie życzy naszej reprezentacji dalszych sportowych sukcesów, a kibiców zapewnia: „Jesteśmy z Wami!”.
Więcej informacji o reprezentacji Polski na http://bialoczerwoni.com.pl
PZPN zawalił. Wolą, żeby sponsorem była jakaś
badziewna Biedronka niż Tyskie.
Tyskie dobrze pomagało reprezentacji. Teraz obawiam
się że będzie lipa a nie super kadra