Studia podyplomowe – Dziennikarstwo Sportowe i Marketing Sportu


6 października 2011 Studia podyplomowe – Dziennikarstwo Sportowe i Marketing Sportu

Już w listopadzie na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego rusza II edycja unikatowych w skali kraju studiów podyplomowych Dziennikarstwo Sportowe i Marketing Sportu.


Udostępnij na Udostępnij na

Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych (fot. http://www.uni.lodz.pl/)

Studia mają charakter interdyscyplinarny, a ich celem jest zapoznanie słuchaczy z najważniejszymi zjawiskami związanymi ze współczesnym sportem w aspekcie ekonomicznym, politycznym, społecznym, historycznym i prawnym oraz ze specyfiką zawodu dziennikarza sportowego w środowisku prasowym, internetowym, telewizyjnym i radiowym. Zajęcia prowadzą nauczyciele akademiccy z UŁ oraz znani i cenieni praktycy dziennikarstwa sportowego – mówi dr Rafał Jung, kierownik studium DSiMS.
    
Zapraszamy wszystkich zainteresowanych. Rekrutacja potrwa do 23 października 2011 r.

Szczegóły pod adresem: http://www.wsmip.uni.lodz.pl/jednostki/dsims/

Najnowsze