Już 22 marca po raz pierwszy przed polską publicznością wystąpi profesor Simon Chadwick. Ten specjalista regularnie zapraszany na największe w Europie wydarzenia branżowe weźmie udział w X Dniach Marketingu Sportowego, mających miejsce na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Podczas swojej prezentacji prof. Chadwick skupi się na temacie aktualnym w perspektywie zbliżającego się turnieju Euro 2012 – ambush marketingu. Zbada on różne formy, które ambushing może przybrać, oraz prześledzi konsekwencje, jakie może wywołać dla sponsorów.
W 2007 roku Simon Chadwick objął stanowisko profesora strategii i marketingu biznesu sportowego na wydziale biznesowym Coventry University. W przeszłości był on pracownikiem naukowym takich uczelni, jak University of Leeds oraz University of London. Jego specjalizacją są zagadnienia obejmujące marketing sportowy, strategie biznesowe w sporcie, jak i programy sponsoringowe.
– Bardzo cieszy nas obecność prof. Chadwicka. Jest to bez wątpienia autorytet w branży, a zarazem jeden z najczęściej cytowanych ekspertów biznesu sportowego. Tym bardziej jesteśmy zadowoleni, że zgodził się on przyjąć nasze zaproszenie – stwierdził Marcin Wenzel, project manager X Dni Marketingu Sportowego.
Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.dms2012.pl.
iGol.pl jest medium wspierającym DMS 2012.