Simon Chadwick gościem specjalnym X Dni Marketingu Sportowego


19 stycznia 2012 Simon Chadwick gościem specjalnym X Dni Marketingu Sportowego

Już 22 marca po raz pierwszy przed polską publicznością wystąpi profesor Simon Chadwick. Ten specjalista regularnie zapraszany na największe w Europie wydarzenia branżowe weźmie udział w X Dniach Marketingu Sportowego, mających miejsce na Stadionie Narodowym w Warszawie.


Udostępnij na Udostępnij na

Profesor Simon Chadwick będzie jednym z prelegentów podczas DMS 2012
Profesor Simon Chadwick będzie jednym z prelegentów podczas DMS 2012 (fot. dms2012.pl)

Podczas swojej prezentacji prof. Chadwick skupi się na temacie aktualnym w perspektywie zbliżającego się turnieju Euro 2012 – ambush marketingu. Zbada on różne formy, które ambushing może przybrać, oraz prześledzi konsekwencje, jakie może wywołać dla sponsorów.

W 2007 roku Simon Chadwick objął stanowisko profesora strategii i marketingu biznesu sportowego na wydziale biznesowym Coventry University. W przeszłości był on pracownikiem naukowym takich uczelni, jak University of Leeds oraz University of London. Jego specjalizacją są zagadnienia obejmujące marketing sportowy, strategie biznesowe w sporcie, jak i programy sponsoringowe.

Bardzo cieszy nas obecność prof. Chadwicka. Jest to bez wątpienia autorytet w branży, a zarazem jeden z najczęściej cytowanych ekspertów biznesu sportowego. Tym bardziej jesteśmy zadowoleni, że zgodził się on przyjąć nasze zaproszenie – stwierdził Marcin Wenzel, project manager X Dni Marketingu Sportowego.

Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.dms2012.pl.

iGol.pl jest medium wspierającym DMS 2012.

Najnowsze