Opel Bońkowski partnerem poznańskiego Lecha


29 listopada 2012 Opel Bońkowski partnerem poznańskiego Lecha

Dziś na konferencji prasowej, która odbyła się w Poznaniu, dwie silne marki z Wielkopolski połączyły swoje siły. Firma Opel Bońkowski została nowym partnerem motoryzacyjnym Lecha Poznań, a umowa będzie ważna przez najbliższe trzy lata.


Udostępnij na Udostępnij na

Umowę podczas dzisiejszej konferencji prasowej podpisywali współwłaścicielka firmy Dominika Bońkowska oraz Karol Klimczak, czyli prezes Lecha Poznań. Kontrakt ważny będzie do końca 2015 roku, a do tego czasu logo firmy pojawiać się będzie na materiałach reklamowych przygotowywanych przez klub oraz bandach elektronicznych na stadionie.

Lech Poznań znalazł nowego partnera
Lech Poznań znalazł nowego partnera (fot. Hanna Urbaniak / iGol.pl)

Opel Bońkowski to firma od lat związana z naszym miastem. Podobnie jak Lech Poznań jest silną marką w Wielkopolsce, co nas szczególnie cieszy, gdyż naszą ambicją jest współpraca z najlepszymi. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie obu stronom wymierne korzyści – mówił Karol Klimczak.

Obie strony podczas spotkania były w pełni zgodne, iż partnerstwo nie będzie polegać tylko na działaniu w zakresie wydarzeń sportowych. Stadion może być wykorzystywany do organizowania różnego rodzaju wydarzeń firmowych dla klientów marki Opel i nie tylko.

Jesteśmy liderem na rynku dealerów aut osobowych w Wielkopolsce. Wiemy, że wielu naszych klientów to również kibice Lecha Poznań, dlatego bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z klubem. Chcemy, by marka Opel Bońkowski była widoczna na stadionie przy Bułgarskiej, jak również by herb klubu pojawił się w naszych salonach – dodała Dominika Bońkowska.

Najnowsze