Nowy sponsor strategiczny Jagiellonii


25 sierpnia 2010 Nowy sponsor strategiczny Jagiellonii

W środę działacze Jagiellonii Białystok podpisali umowę sponsorską z firmą Mlekpol, właścicielem marki Milko. W najbliższym czasie na koszulkach pojawi się logo firmy. Strony nie podały wartości umowy.


Udostępnij na Udostępnij na

Jagiellonia Białystok
Jagiellonia Białystok (fot. Maciej Gilewski / jagiellonia.pl)

Spółdzielnia mleczarska MLEKPOL z siedzibą w Grajewie to największa polska spółdzielnia mleczarska. Znajduje się też w gronie dwudziestu największych przetwórców mleka w Europie. Rocznie skupuje i przerabia ponad miliard litrów mleka najwięcej w Polsce (13% krajowej produkcji mleka) – czytamy na stronie Jagiellonia.pl.

Jagiellonia dzięki umowie dołączyła do klubów, które wykorzystują potencjał marketingowy trykotów piłkarskich. Przez wiele miesięcy na koszulkach meczowych Jagiellonii widniało logo miasta Białystok. Z uwagi na dobrą grę „Jagi” w pierwszych spotkaniach nowego sezonu można domniemywać, że kolejne firmy zainwestują w budowanie marki klubu. Pomoże w tym również budowa nowego stadionu, który już w 2012 roku będzie w pełni użytkowany przez klub i kibiców.  

Dodaj komentarz

Zapraszamy do kulturalnej dyskusji.

Najnowsze