Legia Warszawa pozyskała nowego sponsora. Zakłady bukmacherskie Fortuna od przyszłego roku będą się reklamować na koszulkach mistrza Polski.

Dotychczasowym głównym sponsorem Legii była firma ActiveJet i to jej logo widniało na koszulkach. Zmieni się to od 1 stycznia 2014 roku, kiedy na trykotach piłkarzy ze stolicy pojawi się logo Fortuny.
– Fortuna i Legia Warszawa to liderzy w swoich branżach, którzy szanują zasady prawa i zdrowej rywalizacji. Cieszymy się, że udało nam się nawiązać współpracę z tak znakomitym partnerem, i liczymy, że nasze wsparcie pomoże Legii w osiąganiu jeszcze większych sukcesów. Zarówno w rozgrywkach krajowych, jak i w europejskich pucharach – podkreśla Leszek Haba, dyrektor rozwoju zakładów bukmacherskich Fortuna.
Według nieoficjalnych informacji Legia ma otrzymać od nowego sponsora 6 milionów złotych plus premie. To podwojona stawka w stosunku do obecnie otrzymywanych pieniędzy. Kontrakt obowiązuje do końca 2016 roku.
ładnie to wygląda.