Plasujący się na pozycji lidera piłkarskiej Ekstraklasy zespół Jagiellonii Białystok pozyskał w poniedziałek nowego sponsora. Firmą, która wspomoże finansowo zespół z północno-wschodniej Polski, będzie Eurocash. Zarządy obu spółek podpisały dwuipółletnią umowę o współpracy.
Eurocash, poza reklamami na obiekcie piłkarskim i na ściankach wywiadowych, zyska również prawo do wizerunku klubu oraz jego zawodników. – Jagiellonia Białystok zaimponowała nam swoimi osiągnięciami, w tym zdobyciem zeszłorocznego Pucharu Polski czy pozycji lidera Ekstraklasy po jesiennej rundzie rozgrywek. Jest to również klub o bardzo przedsiębiorczym podejściu – udowodnił, że wie, jak osiągać sukcesy, dysponując ograniczonym w porównaniu z innymi klubami budżetem finansowym. Podpisując umowę sponsorską, mamy nadzieję, że klub dostarczy dalszych, niezapomnianych wrażeń wszystkim kibicom, w tym naszym klientom, właścicielom i pracownikom niezależnych sklepów detalicznych – stwierdził prezes spółki Eurocash, Luiz Amaral.
Eurocash to firma dobrze znana na rynku polskim, zajmująca się kolportażem żywności, produktów chemicznych, alkoholu a także wyrobów tytoniowych. Spółka jest również organizatorem sieci sprzedaży dla sklepów takich marek, jak „abc”, „Znajomy sklep” czy „Zielony kłos”. Warto odnotować, iż to kolejny krok działaczy z Białegostoku w celu utworzenia stabilnego budżetu.
No tak-Jagiellonia,jest na pierwszym miejscu,to i
sponsorzy się obudzili;/ Ale na koniec będzie
psikus,bo Jaga spadnie z podium...;P