Nowy partner strategiczny Lecha


Lech ma nowego sponsora strategicznego. Na koszulkach Lechitów pojawi się zatem nowe logo, zarezerwowane przez firmę bukmacherską Betclic.


Udostępnij na Udostępnij na


Dziś w hotelu Andersia nastąpiło uroczyste podpisanie umowy między bukmacherskim potentatem, a Lechem. Zakończyła się tym samym 3-letnia współpraca na linii Warka – Lech Poznań. – Koncern piwny nadal będzie istniał w strukturach sponsorskich. Warka od 1 lipca zostanie sponsorem „Premium” Kolejorza – tłumaczył Michał Lipczyński, dyrektor marketingu Lecha.

Nowa umowa sponsorska obowiązywać będzie przez 3 lata. BetClic to jeden z największych na świecie zakładów bukmacherskich. Zarejestrowany jest na Malcie, ale siedzibę ma w Londynie. – Mogę powiedzieć, że to jedna z najlepszych umów sponsorskich w historii polskiej piłki nożnej. Jej zapisy dają też dodatkową motywację do pracy, bo w przypadku sukcesów sportowych gwarantuje nam atrakcyjny system premiowania. Wiele atrakcji BetClic przygotuje również dla kibiców Kolejorza. Będą specjalne oferty zakładów i konkursy – dodał Lipczyński.

Najnowsze