FBC 2011 już za 23 dni


10 lutego 2011 FBC 2011 już za 23 dni

Biznes i najlepsze praktyki piłkarskie to istotne katalizatory przemian, źródła profesjonalizacji praktyk w klubach piłkarskich. Football Business Conference 2011 będzie spotkaniem światowej rangi ekspertów biznesu piłkarskiego oraz miłośników piłki nożnej. Podczas 3. edycji zostaną również wręczone prestiżowe nagrody dla osób wybitnie zaangażowanych w futbol.


Udostępnij na Udostępnij na

Football Business Conference to unikatowe spotkanie sportu i biznesu
Football Business Conference to unikatowe spotkanie sportu i biznesu (fot. www.fbc.ag)

Europa Środkowa i Wschodnia nie jest bogata w imprezy łączące piłę nożną i biznes, ludzi, kluby i inne organizacje środowiska piłkarskiego, menadżerów i biznesmenów. FBC wypełnia tę lukę. Impreza w Centrum Olimpijskim w Warszawie jest największą, cyklicznie odbywającą się konferencją w tej części Europy. Na FBC obecni są przedstawiciele największych klubów i menadżerowie światowych koncernów, przede wszystkim ze względu na możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń, co jest priorytetem każdej z edycji FBC.

Ten rok to trzy panele równolegle toczących się dyskusji. Jeden z nich będzie dotyczył zarządzania klubami sportowymi. O tym, jak zapewnić rozwój biznesowy klubu piłkarskiego, razem z Januszem Basałajem z Orange TV, będą dyskutowali między innymi: Carsten Cramer (Dyrektor Sprzedaży, Marketingu i Rozwoju z Borussii Dortmund), David Cook (Dyrektor ds. Rozwoju z Celtiku Glasgow), Ausrys Labinas (prezes FK Ekranasu Wilno), Leszek Miklas z Legii Warszawa oraz przedstawiciele Sparty Praga, European Club Association czy European Professional Leauges Association.  

Temat przewag biznesowych sponsoringu piłkarskiego poruszać będą między innymi Thomas Schweda (Szef Działu Sponsoringu z UniCredit), który opowie o swoich doświadczeniach z EURO 2008 oraz Carsten Buhl (Senior Project Manager z Carlsberga Breweries). W gronie gości nie zabraknie przedstawicieli SPORTFIVE, Zaechel AG, Sport+Markt, LOGOPAINT, Result Sports oraz Kancelarii Prawnej Drzewiecki, Tomaszek & Wspólnicy. Moderatorem panelu będzie Krzysztof Sachs z Ernst and Young Poland.

O możliwościach i szansach rozwoju merchandisingu w sporcie, o tym, jak zostać producentem licencjonowanych produktów merchandisingu UEFA EURO 2012 opowie Stephane Fillastre (Commercial & Marketing Director z Football Warner Bros Consumer Products EMEA). Kürsad Bostan (Merchandising Manager klubu Bayern Munchen) podejmie temat: jak zarobić na merchandisingu. Maria Walsh (International Marketing Manager ze SPORT+MARKT AG) przytoczy dane z European Football Merchandising Report 2010. A o tym, jak zarabia się na merchandisingu w Polsce, opowie Arkadiusz Kasprzak, wiceprezes Lecha Poznań. Moderatorem ostatniego panelu jest Anna Wierzbińska, (Commercial & Marketing Manager Football z Warner Bros Consumer Product).

Przypominamy, że iGol.pl organizuje KONKURS, w którym do wygrania jest pięć darmowych zaproszeń na FBC.

Więcej informacji o FBC na stronie www.fbc.ag.

Dodaj komentarz

Zapraszamy do kulturalnej dyskusji.

Najnowsze