Wygraj bilety na Euro 2008


30 maja 2008 Wygraj bilety na Euro 2008

Już 7 czerwca pierwszy gwizdek w meczu Szwajcarii z Czechami rozpocznie największe piłkarskie święto w Europie – po raz pierwszy z udziałem Polaków. W ciągu miesiąca, 16 drużyn rozegra na 8 stadionach 31 spotkań, które przed telewizorami obejrzą setki milionów ludzi. Wszystkim tym, którzy te niezwykłe sportowe emocje chcieliby przeżyć na żywo, Coca-Cola w ramach kampanii „Piłka po radosnej stronie życia” daje szansę na wygranie biletu na Mistrzostwa Europy. Uczestnicząc w konkursach, prowadzonych między innymi na portalu Coke.pl, zdobyć można prawie 150 biletów.


Udostępnij na Udostępnij na

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu każdego kibica tego sportu, zaś dla Polaków tegoroczne Mistrzostwa to wydarzenie najważniejsze w historii naszego futbolu. Niezależnie od typowań bukmacherów, wyników meczów towarzyskich i zdrowego rozsądku przez 23 dni Mistrzostw wszyscy Polacy będą wierzyć, że uda nam się zagrać w finale. „Choć jesteśmy realistami, serce nie pozwala nie wierzyć w naszą wygraną. Jedno jest pewne – tegoroczne Mistrzostwa w Piłce Nożnej dostarczą fanom futbolu, a szczególnie polskim kibicom, niesamowitą moc piłkarskich emocji. Mamy nadzieję, że dzięki kampanii Coca-Coli ‘Piłka po radosnej stronie życia’ wielu z nich przeżyje swoje najpiękniejsze chwile” – mówi Mikołaj Ciaś, kierownik grupy marek Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Coca-Cola
Coca-Cola (fot. Informacja Prasowa)

Uruchamiając kampanię „Piłka po radosnej stronie życia” Coca-Cola umożliwi obejrzenie meczu na żywo prawie 150 kibicom. Kluczowy dla nowej kampanii jest portal Coke.pl, gdzie po wpisaniu kodu z promocyjnej butelki Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Fanta i Sprite wygrać można 64 dwuosobowe pakiety wyjazdowe na mecze EURO oraz markowe piłki. Na stronie Udasie.pl pod hasłem „Polska jedenastka na EURO 2008” przeprowadzony zostanie konkurs fotograficzny. Zadaniem uczestników będzie pokazanie na zdjęciach emocji towarzyszących kibicowaniu polskiej reprezentacji – użytkownicy portalu wybiorą w głosowaniu pięć najlepszych prac. Ich autorzy, wraz z wybranymi przez siebie osobami towarzyszącymi, pojadą z Coca-Colą na finały EURO 2008. Dodatkowo, najlepsze zdjęcia zostaną opublikowane na specjalnej rozkładówce w Przeglądzie Sportowym. Szansę wyjazdu na EURO 2008 otrzymają również głosujący, wśród których rozlosowany zostanie jeden podwójny pakiet biletów.

W związku z wprowadzeniem na rynek nowego napoju dla mężczyzn, Coca-Cola Zero, konsumenci mogą też wziąć udział w programie Ultimate Access. Twórcy najlepszej pracy fotograficznej lub filmowej, która odda hasło „Męski Manifest” mogą wygrać 3 podwójne, ekskluzywne pakiety wyjazdowe i zobaczyć miejsca zwykle niedostępne dla kibica. Będą mogli między innymi obejrzeć z bliska rozgrzewkę polskiej reprezentacji, zajrzeć do studia transmisyjnego, odwiedzić centrum UEFA, a także wziąć udział w pomeczowym „VIP after party”. Dodatkową szansą wyjazdu na mecz będą też konkursy smsowe organizowane przez firmę Coca-Cola wspólnie z Przeglądem Sportowym oraz Dziennikiem. Szczegółowe informacje na temat programu Ultimate Access można znaleźć na stronie www.cokezero.pl.

Pewnych wyjazdu na Mistrzostwa Europy jest już 8 zwycięzców konkursu fotograficznego, organizowanego wspólnie z Bravo Sport i krakowską Gazetą Wyborczą w ramach unikalnego, globalnego programu Coca-Cola Flag Bearers. Laureaci konkursu wyjadą na mecz Polska-Niemcy, który odbędzie się 8 czerwca w Klagenfurcie w Austrii. Wspólnie z piłkarzami wyjdą na murawę boiska, aby zaprezentować polską flagę narodową podczas odgrywania hymnu.

Poza samymi biletami Coca-Cola przygotowała też dla kibiców wiele innych atrakcji. Na stronie Coke.pl pojawiła się aplikacja Podaj dalej – mechanizm wirusowy polegający na przekazywaniu mailem wirtualnej piłki do jak największej liczby graczy. Użytkownicy strony będą mieć również do dyspozycji gry tematyczne oraz związane z futbolem gadżety – w tym tapety z polską flagą i wygaszacze ekranu.

Coca – Cola i Futbol

Coca-Cola od ponad 70 lat wspiera międzynarodowy futbol. Firma jest jednym z najdłużej związanych z FIFA (Fédération Internationale de Football Association) partnerów korporacyjnych – wspiera Federację nieprzerwanie od 1974 roku. W ramach tej współpracy firma zajmuje się promocją piłki nożnej na wszystkich szczeblach w ponad 100 krajach, a jej wielostronne zaangażowanie w działania FIFA dotyczy sponsorowania takich wydarzeń jak FIFA World Cup™ (Puchar Świata), FIFA Women’s World Cup (Puchar Świata Kobiet), FIFA/Coca-Cola World Rankings i FIFA World Youth Championship (Młodzieżowe Mistrzostwa Świata). Ponadto, od 1950 roku przy okazji każdego Pucharu Świata FIFA World Cup™ Coca-Cola wspiera wszystkie lokalne Komitety Organizacyjne.

Od 1988 r. firma Coca-Cola współpracuje z UEFA (Union of European Football Associations). Tym samym Coca-Cola stała się oficjalnym sponsorem Mistrzostw Europy w piłce nożnej. Celem współpracy z UEFA jest wspieranie rozwoju europejskiej piłki nożnej na wszystkich poziomach umiejętności i w rożnych przedziałach wiekowych. Konsekwencją tej współpracy jest propagowanie przez Coca-Cola mistrzostw nie tylko w Europie, ale i na innych kontynentach.

Jako oficjalny partner UEFA, Coca-Cola współpracowała bądź współpracuje m.in. przy organizacji takich wydarzeń jak:

– Mistrzostwa Europy EURO 2008 w Austrii i Szwajcarii,

– Mistrzostwa Europy do lat 21 (2006 – 2008),

– Mistrzostwa Europy Kobiet (2008),

– Mistrzostwa w Piłce Halowej – Futsal (2007 – 2008).

Coca–Cola wspiera wiele inicjatyw i programów organizowanych przez UEFA w takich krajach jak Austria, Dania, Anglia, Finlandia, Włochy, Norwegia, Polska, Portugalia, Szkocja, Hiszpania, Szwecja i Szwajcaria.

W ramach kontraktu sponsorskiego na Euro 2008 marka Coca-Cola posiada m.in. prawo do zorganizowania dwóch specjalnych programów: „Flag Bearers” i „Ultimate Access”. „Flag Bearers” to specjalny wyjazd 8 młodych ludzi na jeden z meczów odbywających się w ramach Mistrzostw Europy oraz możliwość towarzyszenia polskim piłkarzom na boisku przez wniesienie flagi narodowej przed meczem. „Ultimate Access” to unikalna wycieczka dająca możliwość obejrzenia widowiska „od kulis” – wizyty na zapleczu stadionu, w centrum transmisyjnym, biurze UEFA oraz uczestnictwa w pomeczowej konferencji prasowej.

W ramach promowania aktywnego stylu życia w naszym kraju firma Coca-Cola organizuje największy turniej piłkarski dla młodzieży w Polsce – Coca-Cola Cup. W tym roku, już po raz dziesiąty, kilkadziesiąt tysięcy młodych piłkarzy wybiegnie na boiska w całej Polsce, by walczyć o prestiżowy tytuł Mistrza Polski Coca-Cola Cup 2008. Emocje są tym większe, że na zwycięskie drużyny czekają bilety na mecz Reprezentacji Polski podczas Euro 2008 w Austrii i Szwajcarii.

Do tegorocznego Turnieju zgłosiło się prawie 45 000 uczniów, którzy reprezentują 4 400 szkolnchc drużyn piłkarskich. Zawodnikami są uczniowie szkół podstawowych i gimnazjalnych, w wieku od 11 do 15 lat. Organizatorem i pomysłodawcą Turnieju jest Coca-Cola Poland Services. Patronat nad Turniejem objęli: Ministerstwo Edukacji Narodowej, Ministerstwo Sportu oraz Szkolny Związek Sportowy.

Komentarze
[email protected] (gość) - 17 lat temu

nie ma sie co martwic z prtzegranej jeszcze jest na
to czas zawsze kibiece bede z wami wiedzcie to bo ja
zawsze bede najleoszy klub reprezentacji to polska
mam racje bo ja ją lubie i ide za nią

Najnowsze