T-Mobile Ekstraklasa – tak od nowego sezonu będą nazywały się rozgrywki najwyższego szczebla polskiej ligi. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata.
T-Mobile zostało sponsorem tytularnym Ekstraklasy. Logo firmy zostało połączone ze znakiem Ekstraklasy, poza tym będzie widoczne na koszulkach wszystkich piłkarzy grających w lidze, bandach przy murawie, stadionach, elementach reklamowych i częściach infrastruktury.
Sieć T-Mobile jest zaangażowana w sponsoring wydarzeń sportowych na całym świecie. Od dzisiaj taka inicjatywa zaistniała również w Polsce. Firma zapewnia, że udostępni polskim kibicom wiele technologicznych udogodnień, mających ułatwić dostęp do wiadomości ze świata futbolu.
– T-Mobile stawia na zdrową rywalizację i fair play zarówno wśród zawodników, jak i szeroko rozumianej rzeszy kibiców piłki nożnej. Chcemy, aby każdy, kogo interesuje ta dyscyplina sportu, miał możliwość przeżywania niezwykłych emocji i dzielenia się nimi z rodziną i przyjaciółmi podczas meczów T-Mobile Ekstraklasy – powiedział Grzegorz Bors, członek zarządu, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Z umowy wynika, że część środków finansowych wniesionych przez T-Mobile do Ekstraklasy będzie zależała od popularności i wizerunku rozgrywek. Z podjęcia tej współpracy bardzo zadowolony jest Andrzej Rusko, prezes zarządu Ekstraklasy.
– Jestem przekonany, że T-Mobile Ekstraklasa to nie tylko zmiana w nazwie rozgrywek. Tę współpracę rozpoczynamy po to, by rozgrywki były jeszcze ciekawsze i barwniejsze, by rosły w siłę w każdym ich aspekcie. Nasze plany zakładają długofalową realizację wielu wspólnych projektów. Nie chcemy ograniczać się tylko do działań wynikających z umowy sponsorskiej – ocenia Rusko.
do du*y z tym T-Mobilem pojawili sie i wszędzie sie
pchają a te ich reklamy trudno wywalić se z głowt
:\
Te wisły ,legie i reszta będą teraz bańki
zbijać.
dobrze w koncu nie ebdziemy sredniakami