Lech z nowym sponsorem. Będzie karnetowy rekord?


Piłkarze Lecha Poznań ostro przygotowują się do rundy rewanżowej. Nie próżnują też działacze. Wczoraj „Kolejorz” pozyskał nowego sponsora. Ponadto w Poznaniu znów zapowiada się świetny wynik, jeśli chodzi o sprzedaż karnetów.


Udostępnij na Udostępnij na

Nowym sponsorem Lecha została firma Hansgrohe – międzynarodowy koncern zajmujący się wyposażeniem łazienek. Umowa została podpisana na rok z opcją przedłużenia, aż do 2012 roku, czyli daty kiedy odbędą się w Poznaniu Mistrzostwa Europy. Wiceprezes Lecha, Arkadiusz Kasprzak podkreślił, że podpisane ustalenia to układ trójstronny, pomiędzy Lechem, Hansgrohe i innym ze sponsorów klubu – Kopahaus. Zarząd „Kolejorza” może triumfować, gdyż po raz kolejny pokazał się z dobrej marketingowo strony, tym razem pomógł zawiązać współpracę pomiędzy dwoma obcymi sobie wcześniej firmami. – To jedno z pierwszych działań sponsoringowych. Wcześniej wspieraliśmy głównie wydarzenia kulturalne. Czemu Lech Poznań? Dlatego, ze jesteśmy obecni w Poznaniu, jest to klub nam bliski, a poza tym Kolejorz medialnie wypada najlepiej w Polsce – podsumował nawiązanie współpracy, prezes zarządu Hansgrohe.

Pomimo licznych umów sponsorskich, w Lechu nadal najważniejsi są kibice. To oni, gdy klub przeżywał trudny okres, przychodząc licznie na stadion wspierali finansowo swoich ulubieńców. W Poznaniu działacze bardzo cenią sobie system karnetów, który pozwala na dłużej związać się kibica z klubem. Wiceprezes Kasprzak nie ukrywa, że spodziewa się równie dobrego wyniku sprzedaży karnetów jak w poprzedniej rundzie (ponad 10 tysięcy) i nie zdziwi go fakt, jeśli jesienny rekord zostanie pobity. Jak informuje rzecznik prasowy Lecha, Joanna Dzios na dzień dzisiejszy klub sprzedał już 3 tysiące takich wejściówek, choć to dopiero sprzedaż zamknięta (wyłącznie dla tych, którzy mieli wykupione karnety w poprzedniej rundzie). Średnio dziennie z klubowych kas ubywa 500-600 sztuk karnetów, z którymi kibice otrzymują specjalne karty identyfikacyjne, będące nowością przy Bułgarskiej. Karty mają poprawić nie tylko bezpieczeństwo, ale w przyszłości spełniać także inne funkcje.

Dodaj komentarz

Zapraszamy do kulturalnej dyskusji.

Najnowsze