II Football Business Conference zakończone


Podczas Międzynarodowej Konferencji Biznesu Piłkarskiego II Football Business Conference, która odbyła się 2 kwietnia w Centrum Olimpijskim PKOl w Warszawie, spotkali się eksperci biznesu piłkarskiego z Polski i zagranicy.


Udostępnij na Udostępnij na

Football Business Conference to wydarzenie, które łączy środowisko biznesowe z piłkarskim. Organizatorzy konferencji zaprosili ważnych specjalistów, którzy wspólnie odkrywali potencjał drzemiący w biznesowym podejściu do piłki nożnej. Zaprezentowano między innymi korzyści, jakie płyną zarówno dla podmiotu sponsorującego, jak i sponsorowanego w tej ciągle rozwijającej się branży.

Swoje prelekcje przedstawili eksperci z Polski i zagranicy. Gościem specjalnym wydarzenia był Edward Freedman, twórca marketingowego sukcesu Manchesteru United, a także kluczowy architekt rozwoju komercyjnego angielskiej Premier League. Ponadto podczas Football Business Conference wystąpili przedstawiciele UEFA: Patrick Gasser (Senior Manager Football and Social Responsibility) i Mark Schumacher (Transition and Project Manager), Andrea Gaudenzi (Head of International Sport Marketing, bwin.com) oraz Martin Pohl (dyrektor ds. Hospitality w Hertha BSC) i inni.

Konferencja składała się z dwóch części – pierwsza dotyczyła przygotowań Polski do organizacji EURO 2012, druga natomiast przedstawiała międzynarodowe spojrzenie na biznes piłkarski. Zwieńczeniem Football Business Conference była debata, podczas której dyskutowano o roli biznesu w piłce nożnej.

Wydarzeniu towarzyszyła polska premiera „Eat for Goals” – książki i inicjatywy Europejskiej Federacji Piłkarskiej UEFA, która wraz ze Światową Federacją Serca oraz Komisją Europejską zwraca uwagę na jeden z poważniejszych problemów dotyczących zdrowia ludzkości w XXI wieku, a mianowicie problem otyłości wśród dzieci i młodzieży.

iGol.pl był medium wspierającym konferencję.

Dodaj komentarz

Zapraszamy do kulturalnej dyskusji.

Najnowsze