Piłkarska Federacja Argentyny i firma Adidas ogłosiły przedłużenie łączącej ich umowy sponsoringowej do 2022 roku.
Adidas oraz AFA (Argentyńska Federacja Piłkarska) na specjalnie zorganizowanej konferencji w Buenos Aires ogłosiły przedłużenie udanej współpracy o kolejne 11 lat, do grudnia 2022 roku.
Argentyńczycy po raz pierwszy wystąpili w strojach Adidas na mistrzostwach świata™ w Niemczech w 1974 roku. Bliski związek z piłkarskimi produktami marki Adidas jest więc kultywowany w Argentynie od ponad 37 lat.
– Jesteśmy bardzo dumni i zadowoleni z faktu, iż możemy oficjalnie ogłosić przedłużenie pełnego sukcesów partnerstwa z Argentyńską Federacją Piłkarską. Firma Adidas jest światowym liderem w przemyśle piłkarskim, a Argentyna należy do najsilniejszych drużyn na świecie – powiedział szef grupy Adidas, Herbert Hainer.

– W związku z tym z optymizmem patrzymy w przyszłość
i liczymy na kolejne sukcesy, wspierając Argentynę w przygotowaniach do mistrzostw świata 2014™ w Brazylii i w następnych międzynarodowych turniejach – dodał Hainer.
– Doceniamy poczucie wspólnoty i pewność, jaką daje nam współpraca z marką Adidas. Sprawia to, iż łączy nas nierozerwalna więź. Nowa umowa spełnia wszystkie oczekiwania federacji, zawiera także bardzo ważne elementy, które wpływać będą na rozwój piłki nożnej w Argentynie. Federacja jest bardzo oddana sprawie, a jej piłkarze będą z dumą nosić narodowe trykoty i sławić je na całym świecie – zapewnił Julio Grondona, prezydent AFA.
AFA i Adidas będą dalej wspólnie pracować nad promocją piłki nożnej na różnych szczeblach rozgrywek. Adidas jest sponsorem wszystkich kategorii wiekowych reprezentacji Argentyny.
Adidas jest oficjalnym sponsorem, dostawcą sprzętu i licencjobiorcą FIFA World Cup™.
Firma dostarcza również oficjalną piłkę meczową oraz sprzęt dla wszystkich oficjeli, sędziów, wolontariuszy oraz dzieci podających piłki. Podczas mistrzostw świata 2010™ w RPA Adidas ubierał ponad 200 zawodników i 12 drużyn (w tym mistrzów świata – Hiszpanię, gospodarzy turnieju – RPA oraz Meksyk, Argentynę, Paragwaj, Japonię, Nigerię, Niemcy, Francję, Słowację, Danię i Grecję).
Twarzami marki są również takie gwiazdy jak: Lionel Messi, Diego Forlan, Kaka, Steven Gerrard, Arjen Robben, Bastian Schweinsteiger i David Villa.
Wywalili już Batiste czy nie? Precz z nim!