W Katowicach ponownie zaskakują pomysłami


16 lipca 2014 W Katowicach ponownie zaskakują pomysłami

Okres wakacyjny dobrze przepracowany jest przez GKS Katowice, który doskonale promuje markę swojego klubu tuż przed zbliżającymi się rozgrywkami I ligi. Kampania karnetowa została bardzo dobrze zorganizowana, a pomysłowość marketingu Gieksy powaliła wielu na kolana.


Udostępnij na Udostępnij na

GKS Katowice jest to klub, który ma niewątpliwie bogatą i barwną historię. Od kilku lat zespół z Górnego Śląska walczy zacięcie o powrót do T-Mobile Ekstraklasy. Trzeba przyznać, że – jak na realia I ligi – są wyraźnie przed całą resztą ze względu na marketing oraz promowanie marki swojego klubu. Wiele akcji Gieksy robiło spore wrażenie, bo wcześniej nikt nie pomyślał, żeby pewne pomysły wcielić w życie. Profil na Facebooku czy kanał na YouTube  to największe domeny tego klubu, który w tym kierunku z biegiem czasu się rozwija. Niejeden zespół z najwyższej klasy rozgrywkowej w Polsce może pozazdrościć katowiczanom kreatywności w dążeniu do celu w tym aspekcie.

Akcja karnetowa GKS Katowice
Akcja karnetowa GKS Katowice (fot. informacja prasowa)

Ostatnio spore wrażenie może robić kampania karnetowa pod hasłem „Ja nadal tym żyję”, która nawiązuje do zbliżającego się sezonu zaplecza ekstraklasy, w którym kibice oczekują, aby ich ukochany klub po wielu latach przerwy wywalczył awans i stworzył drużynę tworzącą monolit na boisku. Kampania z upływem czasu przynosi coraz większe profity, ponieważ jest promowana na Twitterze i Instagramie pod hashtagiem #Janadaltymżyję, który pojawił się także na limitowanych okularach przeciwsłonecznych. Wielu znanych dziennikarzy, jak chociażby Rafał Kędzior z Orange Sport, czy legendy klubu zrobili sobie tzw. „selfie”, aby ta akcja nabrała większego rozmachu. Klub zadbał o najbardziej zagorzałych fanów, którzy w niedawno zakończonej kampanii chodzili regularnie na mecze przy Bukowej, gdyż będą mieli oni trzy mecze gratis w karnecie, który będą mogli zakupić. Zniżka będzie dotyczyć również seniorów, dzieci oraz kobiet.

Film promujący całą kampanię robi naprawdę spore wrażenie, ponieważ może on zachęcić kibiców do przyjścia na stadion. Pokazuje on ludzi z różnych społeczeństw, którzy za wszelką cenę chcą pójść na mecz Gieksy i przeżyć niesamowite wrażenia. Cała otoczka nie zanudza i przypomina kampanię promocyjną sezonu Bundesligi, która była często pokazywana na antenie Eurosportu.

https://www.youtube.com/watch?v=y2nFub93Y3s

Jeżeli w tę stronę będzie szedł marketing GKS Katowice, to rzeczywiście przy awansie do ekstraklasy może on stać się jednym z lepszych, a kto wie, czy nie najlepszym w Polsce. Kolejna bardzo dobrze przeprowadzona akcja, że nawet w I lidze można dbać dobrze o wizerunek swojego klubu.

Dodaj komentarz

Zapraszamy do kulturalnej dyskusji.

Najnowsze