Jerzy Dudek ambasadorem Castrol


8 grudnia 2010 Jerzy Dudek ambasadorem Castrol

Firma Castrol, oficjalny sponsor UEFA Euro 2012™, podpisała kontrakt ambasadorski z Jerzym Dudkiem. Na mocy umowy jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy będzie wspierał realizację projektu sponsoringowego związanego z UEFA Euro 2012™.


Udostępnij na Udostępnij na

Castrol to marka związana z piłką nożną od UEFA Euro 2008™. Od samego początku firma współpracuje z najlepszymi. Podczas mistrzostw Europy w Austrii i Szwajcarii ambasadorami Castrol byli Arsene Wenger, Pierluigi Collina, Ottmar Hitzfeld i Emilio Butragueño. Międzynarodowi eksperci przybliżali kibicom narzędzia statystyczne i pomagali im zrozumieć mechanizmy rządzące na boisku. Przed mundialem w RPA Castrol podpisał umowy ambasadorskie z wieloma gwiazdami futbolu z całego świata, w tym z Arsene Wengerem.

Jerzy Dudek
Jerzy Dudek (fot. Castrol)

Twarzą Castrol został Cristiano Ronaldo, dzięki czemu dziennikarze i fani futbolu mogli spotkać się z jednym z najlepszych piłkarzy świata, poznać jego opinie o innych zawodnikach, a nawet … wspólnie potrenować. Przed UEFA Euro 2012™, największym wydarzeniem piłkarskim, które odbędzie się m.in. na terenie Polski, Castrol postanowił rozpocząć współpracę z zawodnikiem szczególnie lubianym przez kibiców z naszego kraju i dlatego do galerii sław- ambasadorów marki dołączył Jerzy Dudek.

Dudek to najbardziej utytułowany polski piłkarz. W 2005 roku wygrał z Liverpool FC prestiżową Ligę Mistrzów, a jego słynny „Dudek Dance”, dzięki któremu udało mu się skutecznie bronić rzuty karne, do dziś pozostaje w pamięci kibiców piłkarskich. Dudek niezmiennie otwiera też rankingi najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Obecnie jest drugim bramkarzem Realu Madryt, klubowym kolegą innego ambasadora Castrol – Cristiano Ronaldo.

W ramach umowy ambasadorskiej Jerzy Dudek będzie komentował wydarzenia piłkarskie przed UEFA Euro 2012™ i w trakcie samego turnieju pojawi się na wybranych imprezach
dla mediów, klientów i kibiców, a w promocjach konsumenckich będzie można wygrać gadżety z autografem i spotkania z polskim bramkarzem.

Nawiązanie współpracy z Jerzym Dudkiem to dla nas ogromny zaszczyt – podkreśla Sławomir Radoń, marketing manager Castrol. – To prawdziwy ekspert i doskonały sportowiec, w dodatku bardzo lubiany przez kibiców, nie tylko w Polsce. Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się sprawić, że UEFA Euro 2012™ będzie niezapomnianym przeżyciem dla fanów futbolu w całej Europie.

Bardzo się cieszę na współpracę z firmą Castrol – dodaje Jerzy Dudek. – Mamy podobne spojrzenie na piłkę nożną. Cenimy narzędzia i analizy, które pomagają zdobywać większą wiedzę, ale nie zapominamy też, że futbol to przede wszystkim najpiękniejsza gra na świecie, która przynosi fanom wiele radości.

Komentarze
~Road (gość) - 13 lat temu

Najbardziej utytuowany polski pilkarz?

Klocilbym sie

Odpowiedz
~Marcin77 (gość) - 13 lat temu

O mój Boże ...Coś mi na oczy padło i wypatrzyłem
tytuł"Jerzy Dudek ambasadorem CASTRO"...dla
niewtajemniczonych,to nazwisko wodza Kuby...;/
Ufff-ale na szczęście,to tylko mój chwilowy zanik
widoczności;P

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Zapraszamy do kulturalnej dyskusji.

Najnowsze